سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در سررسید خود برنامه ریزی کنیم؟

 

وقتی نوبت به شروع یک پروژه سالنامه و سررسید می رسد، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. اگر با یک کمیته کار می کنید، بسیاری از شما ممکن است ایده هایی در مورد اینکه چگونه کتاب تمام شده باید چگونه باشد، داشته باشید، و اگر به تنهایی کار کنید، می توان الهام بخش را در همه جا پیدا کرد محدود کردن اینکه از کجا شروع کنید می تواند سخت باشد.

 

ایده خود را سازماندهی کنید

 

ما می دانیم که الهام بخش سالنامه می تواند در همه جا وجود داشته باشد، اما پیگیری اینکه کجا یک ایده خاص را دیده اید ممکن است سخت باشد. اگر ترکیب رنگ، صفحه یا تصویری را که می‌خواهید به عنوان الهام از آن استفاده کنید، مشاهده کردید، از آن عکس بگیرید یا از آن عکس بگیرید، سپس تصاویر خود را در پوشه‌ها مرتب کنید. ایده های خود را با کمیته به اشتراک بگذارید، یا از یک سرویس مشترک مانند Pinterest     برای کار روی تابلوهای خلق و خوی با هم استفاده کنید، و احساس کنید که مردم دوست دارند در کتاب تمام شده چه چیزی ببینند.

برای خرید سررسید به واحد سالنامه برگ مراجعه کنید. این مجموعه سررسید 1401 را با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می کند.

فراموش نکنید که چیزهایی را که در اینستاگرام دیده اید نشانک گذاری کنید، جایی که می توانید پست ها را در تابلوهای مختلف سازماندهی کنید. 

برای انتخاب ایده ها همکاری کنید
 
هنگام انتخاب بین بسیاری از ایده های رقیب، همکاری می تواند راهی عالی برای محدود کردن انتخاب های شما باشد. از گروه یا سازمان سالانه خود بپرسید که کدام گزینه را ترجیح می دهند و ایده های خود را به رأی بگذارید.
 
اگر مدرسه شما بسته است و نمی توانید شخصاً این کار را انجام دهید، مشکلی نیست - استفاده از سایت های نظرسنجی آنلاین واقعاً آسان است و می تواند نتایج را بسیار سریعتر از حضوری جمع آوری کند. به سرویس هایی مانند SurveyMonkey     یا Google Polls     نگاهی بیندازید  دانش آموزان می توانند بین گزینه ها رأی دهند و شما به راحتی می توانید نتایج را ببینید. اگر پیشتاز مشخصی وجود داشته باشد، می‌تواند به شکستن کراوات کمیته کمک کند، و باز کردن سالنامه برای همکاری با درگیر کردن بقیه گروه یا سازمان سال شما می‌تواند به افزایش تعداد سفارش‌های شما در پایان فرآیند کمک کند و کتاب را ارزان‌تر کند. برای همه.
پیگیری
 
جدول زمانی کتاب سال شما می‌تواند با ما واقعاً انعطاف‌پذیر باشد، اما مهم است که برخی از تاریخ‌ها به آن پایبند باشند - فقط یک روز ترک و فارغ‌التحصیلی وجود دارد، و شما می‌خواهید که کتاب‌ها به موقع در آنجا باشند!
 
از جدول زمانی در راهنمای شروع سریع ما برای نوشتن فهرستی از کارهای سالنامه استفاده کنید، و مطمئن شوید که همه اعضای کمیته سالنامه از زمانی که همه چیز باید تکمیل شود آگاه است. اگر با معلمان کار می کنید (که ممکن است بخواهند پیام خداحافظی بگذارند و باید قبل از چاپ کتاب را تأیید کنند)، به آنها زمان زیادی بدهید تا مطالب را به شما برسانند و آنها را تصحیح کنند - این ممکن است طولانی تر شود، به خصوص در دوره های شلوغ ارزیابی تابستان!

 

بهترین طراحی جلدهای سال 2021

سال 2021 یک سال غیرمعمول دیگر بود، و دیدن چنین همکاری و خلاقیتی که توسط تیم های ویرایش سالنامه امسال نشان داده شد بسیار عالی بود.
 
از جلدهای سفارشی طراحی شده با دست گرفته تا تصاویر و آثار هنری باورنکردنی، ویراستاران امسال واقعاً مهر منحصر به فردی بر روی قالب های جلد ما گذاشته اند.
 
اگر برای الهام گرفتن از جلد گیر کرده اید، توصیه می کنیم به صفحه اینستاگرام ما @yearbookmachine بروید، جایی که ما جلدهای مورد علاقه خود را در طول سال پست می کنیم. پینترست و اینستاگرام نیز می‌توانند منابع خوبی برای الهام باشند - به برچسب‌های #bookdesign و #bookcover در این پلتفرم‌ها نگاهی بیندازید.
 
در زیر تعدادی از کاورهای مورد علاقه ما از گروه امسال آورده شده است. ما امیدواریم که آنها ایده های خوبی برای سال 2022 به شما بدهند!
جلد عکس سفارشی
 
ما عاشق لمس های شخصی روی این جلد هستیم - تصاویر ابله مهر بی نظیری بر عکس مدرسه می گذارند. رنگ‌بندی جلد از رنگ‌های عکس و املاک باربیکن اطراف مدرسه می‌آید، و روکش مات جلد به حس مدرن آن کمک می‌کند.
 
برای ایجاد چیزی مشابه برای کتاب خود، با یک عکس از مدرسه خود شروع کنید. در چشم انداز مدرسه برای رنگ پس زمینه به دنبال الهام باشید و فونت ها و وکتورهایی را به صورت آنلاین پیدا کنید که می توانند با استفاده از فتوشاپ یا نرم افزارهای مشابه به فایل جلد اضافه شوند.
تصویر
 
این جلد از لوگوی مدرسه به‌عنوان الهام‌بخش به شیوه‌ای عالی استفاده می‌کند - شتر را در لوگو می‌گیرد و از آن به عنوان نقطه پرش برای صحنه‌ای الهام‌گرفته از بیابان روی جلد استفاده می‌کند. رنگ های استفاده شده با رنگ های مدرسه تمجید می کنند. بدون تکیه بر رنگ های آبی و زرد موجود در لوگوی مدرسه.
 
برای ایجاد چیزی مشابه برای کتاب خود، نگاهی به آرم مدرسه، محوطه، ساختمان‌ها و یونیفرم مدرسه خود بیندازید. آیا ویژگی‌ها، رنگ‌ها یا نمادهای منحصربه‌فردی وجود دارد که بتواند ایده‌هایی برای پوشش شما ارائه دهد؟ اگر تصویرگر یا هنرمند با استعدادی در گروه ترک‌کننده‌های شما وجود دارد، ببینید آیا می‌خواهند به شما کمک کنند. این طراحی به صورت دیجیتال در برنامه ای مانند فتوشاپ انجام شد. اما طرح ها را می توان با دست انجام داد، در رایانه اسکن کرد و با استفاده از نرم افزار ویرایش رنگی کرد.
لوگوی بزرگ سنتی
 
لوگوی غیرمعمول این مدرسه این شانس را دارد که در پس‌زمینه‌ای خنثی ظاهر شود و آبی‌های دریایی را از رنگ‌های مدرسه ترکیب کند. ما دوست داریم که چگونه این ویرایشگرها از برخی از رنگ های مدرسه که اغلب دیده می شود به روشی جدید استفاده کرده اند، با پس زمینه مایل به سفید که همه چیز را مدرن و تازه نگه می دارد.
 
اگر می‌خواهید چیزی مشابه را بازسازی کنید، به این فکر کنید که چه رنگ‌ها و ترکیب‌های رنگی ممکن است لوگوی مدرسه یا رنگ‌های یکنواخت شما را تحسین کند. اگر رنگ های مدرسه شما با هم تضاد دارند، در کنار آن از یک رنگ مدرسه و یک رنگ خنثی مانند سفید، کرم یا خاکستری استفاده کنید. یک منبع آنلاین عالی در اینجا وجود دارد که به شما کمک می کند طرح های رنگی مکملی را پیدا کنید که ممکن است در نظر نگرفته باشید.
جلد عکس
 
گاهی اوقات ساده نگه داشتن چیزها تنها چیزی است که لازم است - هرگز نمی توانید با یک عکس خوب از مدرسه که در یک روز آفتابی روشن گرفته شده است، با یک جلد عکس اشتباه کنید. ساختمان و محوطه مدرسه برای همیشه در قسمت جلوی سالنامه جاودانه شده است و یک عکس گروهی صریح از گروه ترک‌ها حس شخصی واقعاً خوبی به جلد می‌افزاید.
 
هر عکسی که با دوربین تلفن همراه مدرن گرفته می‌شود، معمولاً برای استفاده در سالنامه‌های شما با کیفیت عالی خواهد بود. اما برای پوشش شما، هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد، بهتر است! برای بازسازی طرح جلدی مانند این، جلد «عکس 1» ما را از قسمت ویرایشگر جلد انتخاب کنید و برای گرفتن عکس از مدرسه خود در یک روز با نور طبیعی فراوان به بیرون بروید. اگر بتوانید یک دوربین حرفه ای برای این کار در دست بگیرید (یا حتی یک دوربین از مدرسه خود قرض بگیرید - ممکن است یک بخش هنری یا نمایشی داشته باشد)، تصویر جلد شما فوق العاده واضح و واضح خواهد بود.
لوگو و فلش
 
اگر مدرسه یا دانشگاه شما یک لوگو به عنوان نشان خود دارد، الگوی نشان‌واره و فلش ما راهی عالی برای گنجاندن آن در جلد کتاب شما است. ما عاشق طرح رنگ آبی روشن و سفیدی هستیم که این مدرسه برای آن انتخاب شده است - این یک راه عالی برای مدرن کردن یک تاج رسمی است.
 
اگر می خواهید جلد مشابهی ایجاد کنید، به ویرایشگر جلد ما بروید و گزینه لوگو و فلش را انتخاب کنید. این قالب با رنگ های روشن تر و متن سفید عالی به نظر می رسد، اما در صورت نیاز می تواند با رنگ های تیره تر نیز کار کند. مهم‌تر از همه، تیم طراحی ما توصیه می‌کند که متن جلد جلویی خود را تا حد امکان با این الگو کوتاه نگه دارید تا مطمئن شوید که همه چیز به‌طور منظم و متقارن در فلش‌ها قرار می‌گیرد.
راه راه مورب
 
ما عاشق برجسته شدن خطوط زرد و سفید روی این جلد هستیم! الگوی راه راه مورب زمانی که با رنگ های روشن و پررنگ استفاده می شود عالی است. شکل لوگوی مدرسه دایره وسط طرح را تحسین می کند و فونت سبز رنگ به طرح رنگ فرم مدرسه اشاره می کند.
 
برای ایجاد مجدد این جلد در کتاب خود، الگوی نوارهای مورب را از ویرایشگر جلد خود انتخاب کنید. این الگو با رنگ‌های یکدست و روشن عالی به نظر می‌رسد  اگر رنگ‌های مدرسه شما کم رنگ است، همیشه می‌توانید سایه تیره‌تری را به جای آن اجرا کنید!